Danskerne elsker Peugeot-mærket

Peugeot blev i 2003 for femte år i træk det mest købte bilmærke i Danmark.



De danske bilkøbere

har nu for femte år i træk hædret Peugeot med en førsteplads: Igen i 2003 endte Peugeot som det mest købte

bilmærke i Danmark.



Udtrykt i tal endte Peugeot med et salg på 14.630 personbiler - hvilket giver en markedsandel

på 15,1%, og for Peugeot varebiler på 9,6%.



Titlen som årets mest købte bil i Danmark 2003 gik også

til Peugeot, nemlig til 307''eren. Det tyder på, at den er på vej til at få samme status som f.eks. 205, 206 og 406

har opnået gennem årene.



Lige siden introduktionen i 2001 har denne rummelige mellemklassebil holdt sig som danskernes

foretrukne i klassen.



Den blev hædret med titlen som "Årets Bil 2002" i både Danmark og Europa - og

i 2002 blev 307 den næstmest købte model herhjemme.



De to nyeste versioner ramte ligeledes plet hos danskerne, den

rummelige 307 Stationcar og den elegante 307 SW med panorama-glastag og plads til op til 7 passagerer.



Dette år byder på

flere vigtige nyheder fra Peugeot. Den helt store begivenhed bliver introduktionen af den nye Peugeot 407, der skal afløse 406''eren.









Ny version på vej



Den forventes til Danmark ultimo maj. Men allerede i februar ser en faceliftet varebil, Peugeot

Expert, dagens lys. Den har fået ny front og er forbedret med hensyn til sikkerhed og komfort. Og i september kommer en fornyet

version af 607.



Peugeot Danmark fejrer sidste års gode salg med et begrænset antal af tre specielle Jubilee-versioner

af de populære 307, 206 og Partner.



307 Jubilee har aircondition uden merpris plus en jubilæumsrabat på 6.000 kr.

-i alt svarende til en værdi på 14.990 kr.



206 Jubilee har ekstraudstyr som fjernbetjent centrallås, metallak

og elruder foran plus en jubilæumsrabat på 6.000 kr. - i alt svarende til en værdi på 13.500 kr.



Og

endelig tilbydes Partner Jubilee med en jubilæumsrabat på 6.000 kr.



høy