Kundeservice

Skriv til os

Du skal være logget ind for at kunne skrive til os, så kan vi give dig den bedste hjælp. Vi forventer at svare inden for 1-3 hverdage.

Gå til kontaktformular

Ring til os

+45 33 75 36 36

Man-fre 8:00 - 16:00

Ring mig op

Vi ringer dig op hurtigst muligt inden for åbningstid.

Man-fre 8:00 - 15:00

Top 10 spørgsmål

  • Kan jeg flytte avisen til hele Danmark uden ekstra betaling? +

    Ja, du kan sende avisen til alle adresser i Danmark uden at det kommer til at koste ekstra for dig. Du kan dog komme ud for, at der på nogle adresse vil være en anden leveringsform end du er vant til. F.eks. kan du opleve at avisen bliver leveret af Post Nord i stedet for bud om morgenen.

  • Kan jeg sætte min levering på pause? +

    Ja, du kan altid sætte din levering på pause i op til 3 måneder. Du vil samtidig have digitaladgang i hele perioden, hvis det er en del af dit abonnement.

  • Hvornår skal jeg senest melde en ferieændring? +

    Normalt kan vi nå at flytte din avis eller sætte den på pause til dagen efter hvis vi har bestillingen inden kl. 12 dagen før. Der kan dog være længere behandlingstid op til helligdage og i weekenden. Hvis du sender dit ferieønske via mail bestræber vi os på, at få det ekspederet så hurtigt som muligt, men du må forvente en længere behandlingstid end hvis du ringer eller bruger vores selvbetjening. Hvis du også abonnerer på weekendavisen eller Kids News er fristerne anderledes.

  • Hvilke muligheder har jeg hvis min avis udebliver? +

    Det er vigtigt, at du fortæller os, hvis din avis er udeblevet, så vi kan sende en reklamation til distributøren og på denne måde få rettet hurtigt op på leveringen. Du kan altid gøre det via selvbetjeningen. Her vil det også fremgå hvis avisen skulle være forsinket. Husk du altid kan læse e-avisen, så du ikke skal undvære dine daglige nyheder.

  • Hvordan ændrer jeg min permanente leveringsadresse? +

    Hvis du ønsker at ændre i din permanente leverings-eller faktureringsadresse skal du kontakte kundeservice enten via mail eller telefon.

  • Hvordan læser jeg min regning? +

    Du kan finde en vejledning til at forstå din regning her.

  • Hvorfor står der to opkrævninger på samme Betalingsservice oversigt? +

    Da alle vores abonnementer er forudbetalte, kan du opleve at vi opkræver for to perioder på samme tid. Det vil kun ske ved abonnementets start, fremadrettet vil du altså kun modtage én opkrævning pr. betalingsserviceoversigt.

  • Hvorfor er mine krediterede aviser ikke trukket fra på min nye regning? +

    Krediterede aviser forlænger den indeværende abonnementsperiode med et tilsvarende antal leveringer. De vil altså ikke blive fratrukket din regning. I stedet vil slutdatoen på indeværende abonnementsperiode flytte sig frem i tiden.

  • Hvordan ændrer jeg adgangskode? +

    Du kan ændre din adgangskode ved at gå ind på denne side.

  • Hvad gør jeg hvis jeg har glemt min adgangskode? +

    Hvis du har glemt din adgangskode, går du til forsiden af https://www.berlingske.dk, klikker på Log ind og herefter på Glemt adgangskode, og følger anvisningen.