Kundeservice

Skriv til os

Du skal være logget ind for at kunne skrive til os, så kan vi give dig den bedste hjælp. Vi forventer at svare inden for 3-4 hverdage.

Gå til kontaktformular

Ring til os

+45 33 75 36 36

Man-fre 8:00 - 16:00

Ring mig op

Vi ringer dig op hurtigst muligt inden for åbningstid.

Man-fre 8:00 - 16:00

Top 10 spørgsmål

  • Kan jeg flytte avisen til hele Danmark uden ekstra betaling? +

    Ja, du kan dog komme ud for, at der på nogle adresser vil være en anden leveringsform, end du er vant til.

  • Hvornår skal jeg senest melde en ferieændring? +

    Du kan flytte din avis eller sætte den på pause via selvbetjening på Mine Sider eller via kundeservice til dagen efter, hvis du har lavet din bestilling inden kl. 12:30 dagen før. Vær opmærksom på, at skal din ferieændring være gældende fra søndag eller mandag, skal vi have modtaget din ferieændring senest kl. 12:30 to dage før. Særlige frister kan forekomme ved helligdage og særlige udgivelser. Modtager vi din ferieændring på mail, må du forvente en længere behandlingstid - især op til weekenden og på helligdage.

  • Jeg skal på ferie, kan jeg sætte min levering på pause? +

    Ja, du kan sætte din fysiske levering på pause. Du vil fortsat have digital adgang til det journalistiske indhold i hele perioden. Hvis du ønsker, kan vi flytte den fysiske levering til en anden adresse.

  • Hvordan kompenseres jeg for udeblevne aviser? +

    Udeblevne aviser godtgøres ved næstkommende regning ud fra fastsatte satser afhængigt af leveringsdag. Satsen er beregnet ud fra værdien af printavisen. Værdien af adgangen til alle artikler på berlingske.dk samt e-avisen er modregnet satsen. Forsinkede udgivelser godtgøres ikke.

  • Hvis min avis udebliver? +

    Det er vigtigt, du fortæller os, hvis din avis er udeblevet, så vi kan tage kontakt til distributøren. Du kan altid reklamere indenfor rimelig tid via selvbetjening på Mine Sider. Her vil det desuden fremgå, hvis avisen er meldt forsinket. Husk du har digital adgang til dagens e-avis og det journalistiske indhold allerede fra kl. 21:30 aftenen før.

  • Hvordan ændrer jeg min permanente leveringsadresse? +

    Hvis du ønsker at ændre din permanente leverings- og/eller faktureringsadresse, skal du kontakte kundeservice enten via mail eller telefon.

  • Jeg har ikke digital adgang, hvad gør jeg? +

    Kontakt kundeservice via telefon eller mail, så vil vi hjælpe dig.

  • Hvordan modtager jeg min regning? +

    Vi sender din faktura til den mailadresse, der er tilknyttet dit kundenummer. Det er også til denne mailadresse, vi sender andre relevante servicemeddelelser. Det er derfor vigtigt, du sørger for at holde dine kontaktoplysninger opdaterede.

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget min regning? +

    Vi sender fremover regninger pr. mail. Det er vigtigt, du sørger for, at dine kontaktinformationer er opdaterede hos kundeservice. Har du ikke modtaget din regning, skal du kontakte os via mail på kundeservice@berlingske.dk

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min adgangskode? +

    Hvis du har glemt adgangskoden, skal du gå til forsiden af https://www.berlingske.dk, klikke på Log ind og herefter på Glemt adgangskode og følg anvisningen.