Nyt mødested for danske mediefolk

Kommunikationsforum åbner for et nyt, virtuelt mødested, hvor brugerne kan skabe netværk, diskutere og udveksle erfaringer.

Timme Bisgaard Munk forventer, at det virtuelle mødested meget let udvides til også at blive et fysisk mødested.<br>Foto: Mogens Ladegaard Fold sammen
Læs mere
Efter et års udviklingsarbejde er Kommunikationsforum nu klar med et nyt elektronisk netværk for danske medie - og kommunikationsfolk K-profil. Målet er 20.000 profiler, skriver Børsen.

"Fremtiden er "mikro-My-spacer", hvor man også kan møde hinanden i virkeligheden," siger initiativtageren Timme Bisgaard Munk, der dermed røber det andet formål med det nye websted, nemlig at skabe professionelle kontakter.

"På den måde kan det virtuelle mødested meget let udvides til også at blive et fysisk mødested, fordi "profilerne" via K-profil kan aftale personlige mødesteder i byen, hvis de ønsker det. den funktion har internationale sociale medier slet ikke," siger han.

Timme Bisgaard Munk var med til at starte Kommunikationsforum i 2000 som en aktivitet i kommunikationsvirksomheden Advices regi. I dag er Kommunikationsforum et selvstændigt aktieselskab, der er ejet i fællesskab af grundlæggerne af Advice, Timme Bisgaard Munk og Jesper Højbjerg.