Aldi er sorteper

Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Vil man undgå en hård bedømmelse af sine medarbejdere, skal produktionen overvejende eksporteres og rettes mod business to business markedet.

For virksomheder, hvor erhvervslederne også kan have en helt direkte kunderelation, er bedømmelserne hårde og kontante.

Det må de vide hos Aldi, hvor medarbejderne kun en enkelt gang har undgået at være de mindst kompetente og mindst servicemindede. Uengageret og presset frontbetjening er ikke en god ambassadøropskrift. Aldi trak også sorteper, da firmaet Loyalty Group undersøgte kundetilfredsheden i dagligvarebranchen i det forgangne år.

Rigtigt mange erhvervsledere har også været i kontakt med TDC enten via telefonopkald, hvor ventetiden har været uendeligt lang, eller haft besøg af en tekniker, der ikke kunne løse problemet.