Lynkursus i Twitter

Twitter giver dig en nem mulighed for at nå et engageret publikum, hvad enten det drejer sig om et brandløft, kunderelationer eller direkte salg. Bliv inspireret til at gøre Twitter til en del af virksomhedens kommunikations- og markedsføringsindsats.

Business-seminar torsdag 30. august kl. 9-12.

Tilmeld dig her

Twitter forbinder virksomheder med deres kunder i realtid. Det betyder, at Twitter kan bruges til hurtigt at dele oplysninger med personer, der er interesseret i dine produkter og serviceydelser, til at samle realtidsmarkedsinformation og feedback - og til at opbygge og vedligeholde dit forhold til kunder, partnere og andre indflydelsesrige personer og organisationer.

Dette kursus, der faciliteres af Christiane Vejlø, stifter og direktør i But-Why, henvender sig til alle, der ønsker at gøre Twitter til en større del af virksomhedens kommunikations- og markedsføringsindsats.

På tre timer bliver du blandt andet indført i best practice om:

  • At dele. Del fotos og info om din virksomhed. Giv et glimt af udvikling af projekter og arrangementer. Brugere kommer til Twitter for at få og dele den nyeste, så giv det til dem.
  • At lytte. Regelmæssigt monotorering af kommentarer om din virksomhed, brand og produkter. At spørge. Stil spørgsmål til dine followers og gør dig attraktiv, så de responderer med værdifuld indsigt.
  • At svare. Reager på komplimenter og feedback i realtid.
  • At belønne. Tweet-opdateringer om specielle tilbud, rabatter og tidsfølsomme tilbud.
  • At organisere. Få lavet den rigtige organisation for at få fuldt udbytte at Twitter som et marketingværkstøj.
  • Virksomhedens stemme. Få lavet en strategi der guider virksomheden til den rigtige tone-of-voice og sikrer, at du får succes på 140 karakterer.

Kurset afholdes også i Aarhus den 28. august kl. 9 - 12. Læs mere her.