Bianca Nesgaard

Bianca Nesgaard, salg, Talent 2016.
Læs mere
Fold sammen

Fra balletdanser til Pandora

Ambitioner, flid og kreativitet har fulgt Bianca Nesgaard, siden hun som barn gik på den Kongelige Danske Balletskole. I dag nyder Pandora godt af Bianca Nes­gaards ambitioner og evne til at skabe resultater.

Som chef for global brand activation har Bianca Nesgaard stået for opbygningen af en helt ny afdeling i global marketing og har været en hjørnesten i Pandoras indtog på de sociale medier.

»Bianca Nesgaard er kreativt begavet og vanvittigt fremsynet i forhold til den måde, man kommunikerer og markedsfører sig på i dag. Blandt andet stod hun sidste år bag et af de største virale hits globalt set og den største danske succes nogen sinde,« siger senior konsulent i Pandora, Tina Svendsen.

Selv mener Bianca Nesgaard, at de gode resultater skyldes en blanding af kreativt talent, strategisk mindset og hårdt arbejde.

»Jeg har altid haft nemt ved at få kreative ideer og se muligheder i forskellige medier. Set i bakspejlet kunne jeg sagtens være endt i den boldgade. Men samtidig brænder jeg for forretningsdelen og de tanker, der ligger før og efter en content production. Det er i det samspil, der sker magi og resultater, som gør en forskel for et brand,« siger Bianca Nesgaard.

Bianca Nesgaard

34 år, global brand activation director, Pandora

2006: Cand.merc. marketing communica­tions management, CBS

2007: Projektleder, ADtomic Communications

2008: Account manager, ADtomic Comm.

2010: Agency manager, 1st Option Model Management

2011: Global content manager, Pandora

2013-: Global brand activation director, Pandora