TV-problemer hos YouSee-kunder risikerer at fortsætte et døgn mere

Landets største TV-leverandør har fundet men endnu ikke løst, at en kvart million TV-kunder ikke kan skifte kanaler og streamingtjenester, som de betaler for. Nu åbner det TDC-ejede selskab for kompensation, dog ikke i form af penge retur. Analytiker regner med, at endnu flere vil droppe det almindelige TV-abonnement som følge af problemerne.

En kvart million YouSee-kunder har på tredje dag ikke adgang til at skifte TV-kanaler og streamingtjenester, som de betaler for.

»Nu må I godt få det hele op og køre, så vi kan komme ind og opsige vores abonnement.«

På tredje døgn kæmper landets største TV-leverandør, det TDC-ejede YouSee, med, at omkring 250.000 af de 1,1 millioner TV-kunder ikke får, hvad de har betalt for og dermed ikke kan skifte TV-kanaler og streamingtjenester ud som følge af, at YouSee ved årsskiftet lod alle Discoverys TV-kanaler med bl.a. Kanal 5, 6eren og Canal 9 udgå af sine TV-pakker.