Telias nye salgskuffert til erhvervslivet skal kunne foldes ud

Danmarks tredjestørste teleselskab har fået ny erhvervsdirektør, som satser på, at nye teknologier i bagagen vil give tættere samarbejder med virksomhederne og gøre Telia til en tæt sparringspartner, når forretningen skal udvides.

»Erhvervsmarkedet handler om digital omstilling. Vi skal i langt højere grad tilbyde os som partner i den omstilling,« siger Telias nye erhvervsdirektør, Mortimer Liebman. Telia

Danmarks tredjestørste teleselskab, Telia, skruer nu op for ambitionerne og er klar med den helt store rejsetaske for ikke blot at sælge en mobiltelefon med SIM-kort i, når de danske erhvervsvirksomheder får besøg.

Mortimer Liebman, som i halvandet år har været salgsdirektør for erhvervsløsninger, blev mandag udnævnt som ny erhvervsdirektør efter Thomas Kjærsgaard, der i november blev udpeget som Telias danske topchef.