Samfund Abonnement

Klart bevis mangler i Radio24syv-sag, men det stopper ikke Mads Brügger: »Det bestyrker min mistanke om en usynlig hånd«

Både embedsværket, ministeren samt Radio- og TV-nævnet afviser anklager om politisk indblanding, da Radio24syv blev lukket. Men tidligere programchef Mads Brügger mener, at nye oplysninger i sagen peger i retning af »politisk bestillingsarbejde«.

 
Siden Radio24syv sendte for sidste gang i november er diskussionerne om radiokanalens lukning stadig i gang. Få et overblik her.