Lars Løkke Rasmussen lufter endnu en gang tanker om at afskaffe retsforbeholdet.

Ikke fordi danskerne har bedt om det. Ikke fordi der er opstået et akut behov. Men fordi regeringens EU-begejstring endnu en gang vejer tungere end hensynet til dansk selvbestemmelse. Denne gang er timingen dog langt værre end første gang.