Nuudays topchef ser lys forude efter hårde år med tab af tv- og bredbåndskunder

Efter opsplitningen af TDC-koncernen kæmpes der nu på alle fronter. Topchef Jon James forventer fortsat at tabe tv-kunder, men vil vinde mobil- og bredbåndskampen og føler endelig, at der er lys for enden af tunnellen.

Det ser bedre ud, end det har gjort længe, mener topchefen for det TDC-ejede Nuuday, Jon James, som dog stadig mister vigtige tv- og bredbåndskunder. Asger Ladefoged

»Vi vil have dårlige og gode kvartaler, men jeg ser de første klare tegn på, at det nu lykkes for os i de tidlige faser at forbedre kundetilfredsheden og stabilisere kundebasen på de to strategiske fokusområder – mobiltelefoni og højhastighedsbredbånd.«

Sådan konkluderer briten Jon James, der siden juni 2021 har været topchef for Nuuday, som er den del af den nu splittede TDC-koncern, som YouSee, Telmore, Hiper, TDC Erhverv m.fl. hører under, oven på regnskabet for oktober-december.