Badehotel i Hornbæk har travlt med at besvare e-mail og telefonopkald – men det er ikke godt nyt

Hotel Bretagne i Hornbæk plejer at have konferencelokalerne fyldt og hotelværelserne booket på denne tid af året, mens de forbereder sig på, at højsæsonen for alvor går i gang. Men intet er, som det plejer. Alligevel har Kasper Heebøll Harboe, der driver hotellet, travlt. For det vælter ind med afbestillinger og udskydelser.

Kasper Heebøll Harboe er direktør på Hotel Bretagne i Hornbæk, der er under pres. Der plejer at blive afholdt konferencer dagligt i hotellets lokaler, men alt aflyses, ligesom private gæster melder fra og ombooker i stor stil. Niels Ahlmann Olesen

Siden 1939 har Hotel Bretagne ligget med udsigt over havet ved den »nordsjællandske riviera« i Hornbæk.

Disse spæde forårsmåneder plejer at gå med konferencer i hverdagene, mens weekenderne enten bruges på store selskaber til fest eller overnattende gæster på hotellet.