Dette er et debatindlæg. Det er skribentens holdning, der kommer til udtryk. Klik her, hvis du ønsker at sende et debatindlæg til Berlingske.
Livet med små børn er bare hårdt. Men på to punkter kan politikere gøre en stor forskel
Det er helt grundlæggende ikke en politisk opgave at skærme mig eller andre småbørnsforældre mod forældreskabets opgaver. Men der er alligevel to årsager til, at vi som erhvervsorganisation kaster os ind i den familiepolitiske diskussion.

Det er bare hårdt at have små børn.
Med en dreng på fire år og en pige på et år kender jeg kun alt for godt til de pressede morgener, ulvetimen efter arbejdet og de hårde nætter, som uundgåeligt følger med opgaverne.
Del:


