Berlingskes anmelder undrer sig: Kun tre mænd var inde og se denne forestilling i tirsdags. Hvor var de andre?
Mor er den bedste i verden. Og den værste. Fin lille generationsforestilling på Teatret ved Sorte Hest rammer lige ned i genkendelige konflikter.



