Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Klik her, hvis du ønsker at sende et debatindlæg til Berlingske.

Regeringspartiet Lov og Retfærdighed har på forhånd meldt ud, at det kun er nazister og russiske agenter, der vil deltage i marchen.