Da jeg udstillede Lars Vilks, var det ikke danskere med arabiske efternavne, der reagerede mest hysterisk
»Voldsmanden« er ude efter demokratiet, ikke den enkelte kunstner, lærer eller journalist. Det er den samme voldsmand, de står overfor. Man kan derfor ikke finde én løsning for skolen og en anden for medierne og kunsten. Løsningen vil være den samme for alle tre.



