Dette er en kommentar. Den udtrykker skribentens holdning. Klik her, hvis du ønsker at sende et debatindlæg til Berlingske.

Det er så sikkert som amen i kirken, at når højtiden ramadan nærmer sig, lyder der et ramaskrig fra højrefløjen om, at nu fylder islam igen for meget i det danske samfund.