Jeg efterspurgte i sidste måned i min klumme i Berlingske, at den kommende regering først og fremmest skulle gennemføre reformer, som løfter dansk vækst og velstand. Men også reformer, der gør mennesker friere – ikke mere afhængige. 

Det bidrager højere produktivitetsvækst og øget arbejdsudbud afgørende til.