Emil Nørrevang er 15 år, skrev et læserbrev og så kom reaktionerne: »Vi har et alvorligt problem«
Der florerer i samfundet en grundlæggende holdning til unge menneskers engagement i den demokratiske samtale, som bygger på, at vores meninger og holdninger generelt set er mindre værd. Derfor har jeg en opfordring til voksne mennesker, når de skriver i Facebooks kommentarspor.



