Berlingske tester tidens hotteste trend: »Diplomatisk sagt smager det ad helvede til«

To youtubere har skabt læskedrikken Prime, som lige nu er et kæmpe hit blandt børn og unge. Berlingskes madanmelder Søren Jacobsen Damm smager tre af Prime-varianterne og sammenligner med to konkurrenter på det danske marked. Det viste sig at være en sur tjans at drikke de søde læskedrikke.

Den helt store dille blandt især drenge er lige nu læskedrikken Prime, og tusindvis af dem mødte op tirsdag da YouTube-stjernerne Logan Paul og KSI var i København for at promovere drikken, som de to står bag.

Interessen for drikken var så overvældende, at Salling Group angiveligt fik solgt 400.000 flasker på få dage, da den for nylig blev introduceret i en dansk version. Berlingske har derfor valgt at tage drikken alvorligt – så alvorligt, som det nu er muligt – og har sat madanmelder Søren Jacobsen Damm i stævne i avisens fornemmeste lokaler, De gamle stuer i Pilestræde.