KiMs fik kritik for at »stoppe chips ned i halsen på børn«. Nu skal DJ Martin Jensen hjælpe KiMs videre … »med chipslyde«

KiMs gør comeback efter kritiseret reklamestunt, der henvendte sig til børn. Nu sættes der ind med tungt skyts i form af DJ Martin Jensen og chips med colasmag, som skal appellere til den modne snackspiser. Berlingske tog på bar for at vurdere tyngden af det næste træk fra chipsproducentens PR-værktøjskasse.

Høj musik og lanceringen af en ny smag til voksne skal relancere KiMs efter hård kritik af et samarbejde, der var målrettet børn. Berlingske tog med og lyttede til de nye toner.
Høj musik og lanceringen af en ny smag til voksne skal relancere KiMs efter hård kritik af et samarbejde, der var målrettet børn. Berlingske tog med og lyttede til de nye toner. PR

Lyden af Danmarks største snackfabriks seneste markedsføringsstunt blæste ud over Københavns Kanal.

»3-2-1, KiMs!« skrålede DJ Martin Jensen fra sin pult. Forstenet i et smil, der viste både tænder og tandkød.