45 km/t - Berlingske har testet cykelstiens »misfoster«
Speed pedelec-cykler må nu køre på cykelstierne. Det er vanedannende. Og farligt, hvis man ikke har tungen lige i munden.
Speed pedelec-cykler må nu køre på cykelstierne. Det er vanedannende. Og farligt, hvis man ikke har tungen lige i munden.
Efter et par dage i og uden for myldretid på den speed pedelec, som Berlingske lånte af eCykler i Rødovre, står to ting klart:
1. Farten, hvis man træder til, er fascinerende og vanedannende. Det dufter af sejr. Også selv om man er et lovlydigt menneske med sunde interesser, der altid har en trøje i tasken.