Arkitekturredaktør er enig med det røde flertal: Godt at bevare betonbygning ved Nørrebro Station
Berlingskes arkitekturredaktør er glad for Københavns Borgerrepræsentations beslutning om at gøre en omdiskuteret bygning ved Nørrebro Station bevaringsværdig. Læs hvorfor her.



