Signe Bøgevald (LA), der er medlem af Klima-, Miljø- og Teknikudvalget i Københavns Borgerrepræsentation, kritiserer udvalgets nylige beslutning om at erklære Schou-Epa-Huset ved Nørrebro Station for bevaringsværdigt. 

»En bevaringsværdig bygning ifølge venstrefløjen på Københavns Rådhus,« skriver hun på X.