Denne københavnske bygning vækker store følelser – rødt flertal erklærer den bevaringsværdig
Trods borgerlig modstand er en bygning fra 1970 ved Nørrebro Station erklæret bevaringsværdig. Signe Bøgevald (LA) mener, at bygningen er grim, og at pladsen kunne bruges bedre. Teknikborgmester Line Barfod (EL) siger, at der ikke ville komme flere boliger af at rive den ned.




