Christian fandt mere end indtægt og faglig succes i sin niche. Han fandt den dybde, han drømte om

Hvis man spørger Christian Baun, hvorfor han skiftede et ledelsesjob i reklamebranchen ud med et liv som selvstændig logodesigner, er der flere lag i svaret. Det inderste lag handler om noget, vi måske alle efterspørger i vores arbejdsliv.

Christian Baun arbejdede sig gennem 30 år op i hierarkiet i reklamebranchen. Som sideprojekt nørklede han med sin personlige interesse: Design af virksomhedslogoer. Nu har han taget karriereskridtet fuldt ud og lever i dag af sin interesse. Mathias Eis

Med alder og erfaring kommer indsigt. Den indsigt kan manifestere sig på flere måder. Den påvirker ens privatliv, ens personlighed og ens professionelle liv – og nogle gange alle tre på samme tid.

Nogle gange er indsigten årsag til, at mennesker tager radikale valg i deres arbejdsliv. Et eksempel kan man finde på Østerbro i København i form af Christian Baun. Han har arbejdet 30 år i reklamebranchen, men i dag ernærer han sig på anden vis.