Maria Sommer-Kosack blev diagnosticeret med en hjerneskade efter Wegovy. Nu fortæller hun om sin oplevelse
For to år siden begyndte Maria Sommer-Kosack at tage Wegovy, som fik hende til at kaste voldsomt op. Hun fik vitaminmangel og blev senere diagnosticeret med en hjerneskade. Siden har hun fået en erstatning fra Patienterstatningen. Nu deler hun sin historie for at advare andre. Novo Nordisk vil ikke kommentere den konkrete sag.





