Værdifuld feedback

Jesper Norbøll, stifter, MediaMouse

Læs mere
Fold sammen
- Jeg ser kundeklager som noget af det mest værdifulde feedback, som vi kan modtage. Derfor har de også den højeste prioritet, hvad enten de kommer ind telefonisk eller via email. Det er afgørende for os, at vores kunder har en god oplevelse af os – også selvom der er sket fejl.

- Vi gør meget for at undgå, at der overhovedet opstår fejl, men uanset hvor mange kontrol-faktorer, der er undervejs, så er det umuligt at undgå, at noget indimellem kan gå galt. Og når der sker fejl er det vigtigt at der bliver taget hånd om det så hurtigt som muligt. Det kræver en mindre indsats at tage sagen i opløbet, end når den er kørt længere ud.

- Som virksomhed kan man også selv få noget positivt ud af en reklamation, hvis man forstår at håndtere situationen rigtigt. I bedste fald kan det ende ud med en glad, taknemmelig kunde og eventuelt også tilbagevendende kunde, som måske ligefrem fortæller videre til andre om sin gode oplevelse – på trods af at der var sket en fejl. Optimalt set kan reklamationen derved ende som en salgsfremmende aktiviteter.