Vil du lytte videre?
Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.
Allerede abonnent? Log ind
Skift abonnement
Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.
Hov, giv os lov at afspille podcasten. Den er klar, når du har klikket ‘Tillad alle’
Det siger programdirektør Palle Strøm til Mediawatch og afslører at kanalen der er målrettet det grå guld bliver den kanal i TV 2 porteføljen, der vil blive udsat for mest produktudvikling op til næste år.
”Vi er i gang med en større nytænkning af programstrategierne for alle TV 2-kanaler før foråret 2011, men særlig på Charlie ser vi et seerpotentiale for voksne, der vil tage en aften fri for krigen i Afghanistan og problemerne i danske samfund. Det kan de på Charlie, hvor de møder god gedigen underholding, lidt som Otto Leisner lavede det,” siger han.
Palle Strøm oplyser, at TV 2 Charlie vil få flere programressourcer i 2011, dog uden at det rammer hovedkanalen. Det vil gøre kanalen endnu mere tiltrækkende for målgruppen, men han vil ikke ud med nærmere detaljer.
Han forudser, at TV 2 Charlie i 2011 kan øge sin markedsandel ved at hente en del seere fra DR1 og DR2.