Tryg inviterer 300 iværksættere inden for dørene

Tryg vil fremtidssikre forretningen og skille sig ud, og derfor har forsikringskæmpen allieret sig med 300 iværksættere, der skal konkurrere om at blive Trygs fremtidige partnere.

Læs mere
Fold sammen

Trygs store satsning, der har fået navnet "The Camp", har ambitioner om at indgå mindst ti partnerskaber om et par år.

Det skriver dagbladet Børsen.

»Vi vil have fat på den dna, der skal til, når man er en iværksættervirksomhed. Og vi vil have dem, der tænker nye løsninger, hvad enten det er inden for finans eller noget andet. Det tror jeg er vores bedste forsvarsværn,« siger Lars Bonde, koncerndirektør i Tryg, til dagbladet Børsen.

Iværksættervirksomhederne skal gerne arbejde med teknologi, der kan spille ind i Trygs forretning inden for eksempelvis sundhed og betalingsløsninger.

De klassiske forsikringsforretninger, som bil og indbo, forventes at blive mindre i fremtiden, da nye biler bliver mindre og mere sikre og huse bedre rustet mod indbrud. Tryg vil ikke blot se til mens forretningen langsomt skrumper ind og vil derfor satse på helt nye veje.