Sommerkaos i SAS' kundebetjeningen

Foto: TT NEWS AGENCY.
Læs mere
Fold sammen

Det kan være svært at komme igennem til SAS i disse dage. I hvert fald hvis man forsøger at opnå telefonisk forbindelse til det skandinaviske flyselskabs salgs- og serviceafdeling.

Det skriver branchemediet Check-In

De lange ventetider skyldes ikke overraskende, at mange kunder er ude at rejse i disse uger og derfor har brug for at få forbindelse til deres flyselskab før, under og efter rejsen.

- Lige nu er det højsæson for rejsende, og derfor kan der være ekstra run på telefonerne. Derfor skriver vi også på hjemmesiden, at der i perioder kan være ekstra lang ventetid. Vi har ekstra folk på telefonerne i øjeblikket, og gør hvad vi kan for at nedbringe ventetiden, siger pressechef Mariam Skovfoged fra SAS til Check-In.

Presset på telefonforbindelserne er ifølge Check-In også blevet øget af de problemer, som SAS har haft med sin hjemmeside, der blev lanceret kort før årsskiftet og løbende indfaset i de enkelte markeder.