Smartguy: Vi bruger kræfterne på nyt varemærke

Smartguys tredje kvartal har været præget af arbejdet med at lancere navnet Stylepit, der skal være det samlede varemærke på tværs af online-tøjfirmaets forskellige modeportaler samt koncernens eget tøjmærke.

Direktør hos Smartguy, Christian Bjerre Kust. Fold sammen
Læs mere
Foto: Claus Bech
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Selskabets datterselskaber har allerede skiftet navn til Stylepit, og det børsnoterede moderselskab planlægger også at skifte navn, oplyser Smartguy i sin periodemeddelelse for tredje kvartal.

Meddelelsen indeholder ikke egentlige regnskabstal, men selskabet præciserer sine forventninger til driftsresultatet EBITDA til den nedre del af det tidligere udmeldte interval på minus 20 til minus 30 mio. kr.

Omsætningen ventes stadig at blive omkring 500 mio. kr., fremgår det.

- Markedsudviklingen i kvartalet har været karakteriseret af fortsat intens konkurrence på selskabets nordiske hjemmemarked og fortsat stor uro på markederne i Ukraine og Rusland, oplyser Smartguy.