Reklamerne er overalt, og bag ligger et »kæmpe sats«: »Vi har smidt en neutronbombe«

Det er efterhånden umuligt ikke at støde på reklamer fra Airtox, for én annonce ad gangen plastres landet til med billeder af sikkerhedsskoene. Nu fortæller direktøren om håbefuldt at kaste sig ud af flyvemaskinen, ligesom han afslører ideen bag strategien.

På shoppingcentret Fisketorvet i København finder man seneste skud på stammen i Airtox' storstilede marketingkampagne. Selskabet vil nu »indtage« shoppingcentre over hele landet med reklamer. Linda Kastrup

Han kalder det »et kæmpe sats«, og sammenligner det med at kaste sig ud fra en flyvemaskine og håbe på, at faldskærmen folder sig ud.

Uden hjælp fra dyre mediebureauer og store salgsteams har firmaet Airtox med administrerende direktør Henrik Boe Wiingaard-Madsen i spidsen kastet sig ud i en storstilet markedsføringskampagne for selskabets sikkerhedssko.