Netto har droppet rumrejserne

Ikke én eneste Netto-kunde bed på.

Dansk Supermarkeds discountkæde Netto reddede sig for et halvt år siden en del opmærksomhed, da et af slagnumrene i tilbudsavisen var intet mindre end en rumrejse til en noget heftig Netto-pris lige over en halv million - 529.995 kroner. Fold sammen
Læs mere
Foto: JOHN MACDOUGALL
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Dansk Supermarkeds discountkæde Netto reddede sig for et halvt år siden en del opmærksomhed, da et af slagnumrene i tilbudsavisen var intet mindre end en rumrejse til en noget heftig Netto-pris lige over en halv million - 529.995 kroner, skriver Dansk Handelsblad.

"Opfyld den ultimative drøm og bliv co-pilot med plads lige ved siden af astronautpiloten i ægte rocketship, der rejser helt ud til grænsen af rummet", lød lokketonerne.

Selv om det måske var til at forudse, at der ikke ville gå mange af den slags rejser i en udpræget lavkonjunktur-tid, var der ikke én eneste Netto-kunde, der bed på. Og nu er det for sent.

- Vi solgte ikke nogen rumrejser og har den derfor ikke længere i vores program, når vi sælger oplevelsesgaver, fortæller kædens danske landedirektør Morten Kaas.