MetroXpress laver distributionsselskab

MetroXpress' direktør satser på positivt resultat allerede i år for nyt distributionsselskab.

Foto: Lars Helsinghof Bæk/Scanpix.
Læs mere
Fold sammen
MetroXpress A/S etablerer nu deres eget distributionsselskab, Distributionskompagniet A/S, der fremover skal uddele gratisaviserne MetroXpress og 24timer. De to aviser har tilsammen over 1 million daglige læsere. Men firmaet skal også tilbyde distributionsydelser til eksterne kunder som andre medier og erhvervsdrivende.

Dermed satser MetroXpress A/S' direktør og formand for det nye selskab Søren Riis på, at man kan skabe et positivt resultat på bundlinjen allerede i år.

"MetroXpress A/S har som erklæret mål at skabe større omsætning på nye områder som supplement til udgivelsen af metroXpress og 24timer. Med etableringen af Distributionskompagniet tager vi et kæmpe skridt i den retning og regner med et positivt resultat allerede her i 2009," lyder det i en pressemeddelelse fra Søren Riis.

Ritzau