Matas henter modedirektør til at implementere ny digital strategi

Materialistkæden Matas har ansat Camilla Frank i en ny stilling, hvor hun skal implementere selskabets nye digitale strategi.

Materialistkæden Matas har ansat Camilla Frank i en ny stilling, hvor hun skal implementere selskabets nye digitale strategi. Fold sammen
Læs mere
Foto: Anne Bæk

Camilla Frank kommer fra en stilling som direktør i Copenhagen Fashion Week, skriver selskabet i en pressemeddelelse torsdag morgen.

Matas lancerede for nylig en langsigtet strategi, der skal omstille selskabet og sikre tilstedeværelse på de sociale medier.

»Med Camilla Frank får vi en meget erfaren kapacitet, som vi er helt sikre på, er den rigtige til at løfte opgaven,« siger Brian Andersen, der er direktør for e-handel i Matas, i pressemeddelelsen.

Hos Matas bliver Camilla Frank hovedansvarlig for at udvikle Matas' sociale medie-strategi, det digitale samarbejde med leverandører samt udvikle inspirationsindhold til Matas' digitale platforme, skriver Matas i meddelelsen.

Camilla Frank starter i sit nye job 1. september.