Marketing-komet kommer til Kødbyen

Ve Interactive, der leverer retargeting og programmatic løsninger til e-handlere i hele verden fra 26 kontorer i bl.a. London, Tokyo, Boston og Sao Paulo, åbner nu også kontor i Kødbyen i København. "No Cure No Pay" er forretningsmodellen.

Læs mere
Fold sammen

Internationalt tæller kunderne fx Miinto, AirBerlin og Topman.

- Dansk e-handel vokser meget hurtigt lige nu og vi har identificeret Danmark som et marked med et meget stort potentiale for os. Vi kan se en stor efterspørgsel på produkter, der kan hjælpe e-handlere med at målrette marketing til individer snarere end målgrupper igennem hele det online købsflow for at få højere ROI på marketingbudgettet, lyder det fra nordisk direktør i Ve Interactive Johan Hagenfeldt i en pressemeddelelse, skriver Markedsføring.

Ve Interactive blev grundlagt i London i 2009.

I dag har Ve Interactive udvidet forretningen, så både retargeting, remarketing, on-site interaktion og programmatic display ads kan aktiveres med virksomhedens script.

- Vi har samlet de her kraftfulde teknologier i en platform, som kan aktiveres med et kort script. Dette, kombineret med en ”no cure, no pay”-forretningsmodel og et enormt dygtigt team, har været altafgørende for de gode resultater vi har hjulpet vores kunder med at skabe, lyder det fra Johan Hagenfeldt.

Ve Interactive vil åbne kontor i Kødbyen i København midt april. Den danske afdeling er en del af Ve Nordic, der servicerer kunder i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Island.

Virksomheden blev grundlagt i London i 2009, og har i dag kontorer i 26 lande hvorfra de servicerer over 6.000 B2B kunder på 20 forskellige sprog.