Kampen om lavprismobilkunderne trappes op

Det Telia-ejede Call Me vil igen ordentligt ind i kampen om en tredjedel af det danske mobilmarked.

Med komikeren Lasse Madsen som frontfigur vil Telias lavprisselskab Call Me tilbage på lystavlen. Analyser har nemlig vist, at potentielle nye kunder ikke opfatter Call Mes mobilabonnementer som så bilige, som de faktisk er. Call Me

Kampen om lavprismobilkunderne i Danmark trappes nu op af Telia-koncernen, som vil gøre det klart, at lavprismærket Call Me har lavere priser, end folk går rundt og tror.

»Call Me dækker lavprismarkedet, som udgør cirka en tredjedel af det danske telemarked og dækker forbrugere på tværs af alder og geografi, for hvem det er vigtigst, at prisen på mobilabonnementet er lav. Men vores dilemma er, at nye kunder ikke oplever, at vi er så billige, som vi faktisk er, og det vil vi nu gøre noget ved,« siger Telias privatkundedirektør, Lone Kyhl Hendriksen.