Den kommende tavle-PC fra Apple er ledsaget af et nærmest bundløst markedsføringsbudget, der i USA inkluderede lange reklamer midt i Oscar-uddelingen. Se reklamen her.
Tirsdag d. 09. marts 2010, kl. 10.19
Del denne artikel
Del denne artikel
Opdateret tirsdag d. 09. marts 2010, kl. 10.33
Lyt til artiklen
Vil du lytte videre?
Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.
Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.
Hov, giv os lov at afspille podcasten. Den er klar, når du har klikket ‘Tillad alle’
Når Apple lancere nye produkter, sker det som regel med et brag af markedsføring - og heller ikke denne gang er der ændret på noget. Apples kommende tavle-PC, iPad, er således allerede blevet massivt markedsført. Den nye iPad-reklame, der blev sendt midt under Oscaruddelingen, rummer dog også et helt nyt kig på brugergrænsefladen i dimsen. Se reklamen nedenfor.