Første produkt af hemmelig Danske Bank-satsning på vej

Som en del af MobileLife åbner Danske Bank websitet Sunday.dk, der skal gøre det lettere at finde drømmeboligen.

Foto: Jens Nørgaard Larsen. Danske Bank afprøver med websitet Sunday.com en ny måde at lave boligsøgning på.
Læs mere
Fold sammen

Hvis du også synes, at det kan være en lang og sej kamp at finde din drømmebolig, har Danske Bank en løsning på vej.

Som første produkt i deres hemmelige MobileLife-satsning åbner banken nemlig websitet Sunday.dk. Produktet skal gøre det sjovere at være boligsøgende.

Allerede i april kunne Berlingske Business løfte sløret for de hemmelige planer.

Ved at indtaste forskellige informationer om sig selv og sit økonomiske råderum i et intuitivt budgetværktøj, er det meningen, at folk skal blive ledt hen mod noget, der matcher deres økonomi. På den måde skal boligsøgningen gøres sjovere, og det skal være let at få et overblik over de boliger, der er til salg i Danmark.

Websitet skal være en smartere måde at finde en bolig på, hvor det er muligt at matche med sit økonomiske rådighedsbeløb gennem søgningen.

Sunday.dk er blandt andet udviklet af MobileLife, der ejes af Danske Bank. Danske Bank arbejder på udviklingen af MobileLife, der kommer til at være en virtuel bankverden med mulighed for at ordne en lang række bankforretninger.

Lige nu kører sitet på forsøgsbasis for at teste det, indtil Danske Bank kender mere til kundernes respons.