Følelser og kærlighed skal sælge rejser

Rejseselskabet Star Tour spiller på de store følelser i ny kampagnefilm, som det svenske succesbureau Forsman & Bodenfors står bag. Popikonet Leona Lewis bidrager med en følsom version af klassikeren »Your Song«.

Rejseselskabet Star Tour spiller på de store følelser i ny kampagnefilm, som det svenske succesbureau Forsman & Bodenfors står bag. Popikonet Leona Lewis bidrager med en følsom version af klassikeren »Your Song«.
Læs mere
Fold sammen

Rejsebureauet Star Tour er i luften med en ny kampagne, der giver sig i kast med en af de helt store og ret ustyrlige følelser; kærligheden.

Kampagnen er målrettet den halvdel af Danmarks chartergæster, der rejser som et par, og som ønsker en romantisk ferie i behagelige omgivelser.

Den introducerer hotelkonceptet Sensimar Resorts, og det er næppe en tilfældighed, at den bærende kampagnefilm blev lanceret lige op til valentinsdag.

»Denne her kampagne er lidt mere vovet, end hvad man tidligere har set fra os, og den bærende film indeholder nogle meget rå følelser. Parret er endda et par i virkeligheden, og jeg mener godt, at man kan se, at det er ægte,« siger Nikolai Johnsen, der er pressechef for Star Tour i Danmark.

Klassisk ballade

Lydsporet til kampagnen er genfortolkning af Elton Johns klassiske kærlighedssang »Your Song«, som Star Tour har anvendt siden 2002. Tidligere er sangen blevet fortolket af blandt andre Billy Paul og Rod Stewart, og denne gang er det popikonet Leona Lewis, der bidrager med en følsom version af kærlighedsballaden.

»Jeg er kæmpe fan af Elton John og har altid elsket »Your Song«. Derfor var jeg begejstret for at få mulighed for at indspille min egen version. Det er så smuk en sang, hvor både melodien og teksten er fantastisk. Jeg håber, folk kan lide den,« siger Leona Lewis.

Star Tour indgik i efteråret et nyt samarbejde med det svenske bureau Forsman & Bodenfors, og kampagnen er resultatet af den nye retning.

Forsman & Bodenfors har tidligere vakt international opsigt med kampagner for bl.a. United Nations Food Programme, Volvo Trucks og Helly Hansen, der har vakt opmærksomhed verden over.

Reklamefilmen er skudt af danske Simon Ladefoged på Rhodos og rullede første gang over skærmen på TV 2 lørdag aften. Kampagnen vil køre på TV, print samt online på blandt andet Facebook og Instagram.