Vil du lytte videre?
Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.
Allerede abonnent? Log ind
Skift abonnement
Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.
Hov, giv os lov at afspille podcasten. Den er klar, når du har klikket ‘Tillad alle’
Ordren, som FLSmidth har valgt ikke at sætte tal på, vil blive indtægtsført gradvist af Customer Services-divisionen og vil bidrage positivt til FLSmidths ordreindgang, omsætning og indtjening indtil midten af 2020.
Det chilenske kobberanlæg har en kapacitet på mere end 140.000 ton forarbejdet klippesten i døgnet, og FLSmidth venter, at vedligeholdelsesarbejdet vil give beskæftigelse til omkring 190 medarbejdere.
»Service er en strategisk løftestang for FLSmidth. Vi opbygger langsigtede partnerskaber med nøglekunder ved at bidrage med ledende viden og verdensførende ekspertise for at maksimere deres produktivitet og afkastningsgrad, mens vi opretholder de højeste sikkerhedsstandarder«, siger koncerndirektør for Customer Services-divisionen, Brian Day, i meddelelsen.