Dimsemesse i høj opløsning

2013 bliver kæmpemobilernes, superfjernsynenens og de trykfølsomme ultrabooks år – men 3D var der ikke meget af, da elektronikkens største virksomheder gik catwalk på Consumer Electronics Show i Las Vegas i denne uge.

Foto: JOE KLAMAR.
Læs mere
Fold sammen
Der er grøde i elektronikbranchen. Efter flere år med et hæsblæsende tempo, en konstant strøm af små revolutioner og helt nye forretningsområder, ser branchen nu ud til at tage en puster, hvor man i stedet koncentrerer sig om at forbedre og optimere eksisterende produkter – og ikke mindst, at få dem til at spille bedre sammen.

Sådan lyder en af de tanker, man står tilbage med efter årets Consumer Electronics Show (CES) i Las Vegas, Nevada, der hvert år i januar markerer starten på en ny cyklus af torden og lynild i den digitale verden.

CES har særligt fokus på produkter, der lander på det store nordamerikanske marked – og derfor er det også her, mange supersællerter er blevet lanceret gennem tiderne.

Se en billedserie fra CES her.