Dansk brand-guru bliver rådgiver for Burson-Marsteller

Det internationale PR-bureau Burson-Marsteller får dansk brand-guru med 20 års erfaring ombord på sit globale strategi-hold.

Martin Roll er en af verdens førende eksperter indenfor ledelse, strategi og branding Fold sammen
Læs mere
Foto: Christian Als
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Martin Roll har i mange år rådgivet virksomheder inden for detailhandel, kosmetik og mode i Asien og får nu også Burson-Marsteller på kundelisten, da han også bliver rådgiver for det New York-baserede PR-bureau.

Sammen med  koreaneren Hoh Kim, der er en af Asiens førende inden for krisekommunikation, bliver Martin Roll de første Asien-baserede rådgivere på Burson-Marstellers globale strategi-hold, og Martin Roll fortsætter dermed sin rådgivning med base i sit firma Martin Roll Company, som ligger i Singapore.

Martin Roll er i danske medier især kendt som brand-guru med særlig indsigt i asiatiske forhold, men er også internationalt en anerkendt ekspert inden for ledelse, strategi og branding og rådgiver topchefer og bestyrelser fra både Asiens og verdens største virksomheder.

Martin Rolls bog Asian Brand Strategy var med til at slå Martin Rolls navn fast, da magasinet Strategy + Business Magazine i 2006 kårede bogen som en af de bedste business-bøger.