Daniel Agger skal sælge jeans

Fodboldlandsholdets anfører, Daniel Agger er ny frontfigur for det danske jeansmærke Solid. Samarbejdet bliver sidst på året synligt i butikker rundt omkring i Europa.

Foto: Claus Bech. Daniel Agger skal fremover være frontfigur for det danske jeansmærke Solid.
Læs mere
Fold sammen

Danmarks i øjeblikket måske bedst kendte fodboldspiller internationalt, Daniel Agger, bliver ny frontfigur for jeansmærket Solid.

Aftalen med Liverpool-spilleren er netop kommet i hus, og det danske tøjbrand lancerer sin nye jeanslinje ”The Denim Journey” under modeugen i København.

Det skriver markedsforing.dk.

Hos CNS Group, som står bag Solid, er der stor tilfredshed med at have fået den danske fodboldstjerne til at lægge krop til det danske jeansmærke - og forventningerne er da også store til det nye samarbejde.

- De ting, som Daniel står for, og den måde han repræsenterer Danmark på, falder i god tråd med Solids værdier. Vi har kæmpet for at nå den position, som vi har inden for men’s fashion i både Danmark og Europa, men vores ambitioner rækker langt videre, fortæller Peter Mazur, direktør for CNS Group og tilføjer, at han grundlæggende ser Solid og Daniel Agger som et godt makkerpar.

Daniel Agger fremhæver ligeledes det fælles værdisæt og stoltheden over at være dansk, som toneangivende for det nye samarbejde.

- Jeg er stolt af at være dansker og af at repræsentere Danmark - og når en virksomhed, der repræsenterer de samme værdier og samme stolthed, gerne vil samarbejde om at markedsføre sig ud fra de værdier, så synes jeg, det er spændende, lyder det fra Daniel Agger.