I løbet af EY World Entrepreneur of the Year har talere fra store virksomheder kigget forbi. Bl.a. Ford, Coca Cola og Starbucks.
Her til morgen talte Biz Stone, medstifter af Twitter og Jelly Industries, om sociale mediers stigende betydning i verdenssamfundet.
"Det har hele tiden været vigtigt for os som virksomhed at være så apolitiske som muligt. Vi vil ikke anklages for at være redskab for den amerikanske regering," siger Biz Stone.
Selv om han erkender, at hans sociale platform bruges til både internetmobning, propaganda og terrorrekruttering, mener han, at sociale medier som Twitter primært er med til at bane vejen for en bedre verden.
"Jo flere mennesker, du kan følge, jo flere nuancer af virkeligheden får du. Mit største håb er, at sociale medier kan skabe større empati og blive første skridt i et globalt samarbejde. At grænser udhviskes, at vi bliver verdensborgere og sammen fokuserer på de allerstørste udfordringer," siger han og tilføjer med et grin, at han jo også er lidt af en hippie fra USAs vestkyst.
Uanset hvad, tror Biz Stone, at vi kun har set begyndelsen på sociale medier. Selv er han nu ved at udforske, hvordan man i større grad kan involvere følelser, kropssprog og mimik i den digitale kommunikation.