Vil du lytte videre?
Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.
Allerede abonnent? Log ind
Skift abonnement
Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.
Hov, giv os lov at afspille podcasten. Den er klar, når du har klikket ‘Tillad alle’
Risskov-virksomheden har historisk vist sig som en formidabel modstander på nichemarkedet for Cider i Danmark og ved grænsebutikkerne. Med ejeren Brian Sørensen i spidsen har man været i stand til at fange de unges opmærksomhed med nogle til tider aggressive kampagner med seksuelle over- og undertoner.
»Vi går helhjertet ind i øl-projektet. Det bliver den største reklamekampagne, vi nogensinde har kørt, med både annoncer, outdoor og tv-reklamer. Vi vil gøre det trendy at drikke øl igen. Det har de gamle bryggerier ikke formået. Det danske ølsalg er derfor også faldet med 30 pct. de seneste 10 år,« siger Brian Sørensen fra Cult til Jyllands-Posten.