Citymail topscorer ved uddeling af netpriser

Prisfest. Se hver hvem der vand priserne ved Danish Internet Awad - DIA07.

Danmarks nye postbude fra City Mail fik fyldt posttasken da de modtog tre ud af otte priser ved årets Danish Internet Award – DIA07.

"Bliv Cityman Nu" har stand-up komikeren og tryllekunstneren Rune Klan opfordret til i en massiv kampagne, der er løbet over en række internetmedier det sidste års tid. Med små film, hvor Rune har forsøgt sig som Cityman på alle måde og bannere, hvor han blandt andet har optrådt med bodybuilderkrop, er det lykkedes at få ansat mere end 200 Citymen til at dele posten ud. Det resultat, og kreativiteten bag kampagnen, indbragte City Mail og deres reklame- og mediabureauer Hjaltelin, Stahl & Co., Electric og IUM Bannerprisen for den bedste bannerreklame, Jobkampagneprisen for den bedste rekrutteringskampagner og ikke mindst hovedprisen Årets Internet Award

- City Mails kampagne er god på flere niveauer. Den udnytter internettets muligheder på bedste vis ved at bruge de virkemidler nettet har og samtidig ved at netkampagnen til at spille sammen med kampagneaktiviteterne på andre medier. Det har givet bonus, ikke kun i City Mails rekruttering, men også i opbygningen af kendskabet til Danmarks nye postcyklister, lyder motiveringen fra Matias Palm-Jensen, der formand for juryen ved uddelingen.

Vinderkampagnerne er valgt af en jury blandt 145 indstillede kampagner, der blev til 47 nomineringer.

IA07 er arrangeret af Foreningen af Danske InternetMedier (FDIM) i samarbejde med Dansk Marketing Forum (DMF) og fagbladet Markedsføring. Det er fjerde gang at årets beste internetkampagner kåres ved DIA.