Centre holder fast i mediabureau

Mediebureauet MEC har genvundet Steen & Strøm, der bl.a. driver 16 shoppingcentre i Danmark, efter en pitch. Bureauets digitale kompetencer var udslagsgivende.

Mediabureauet MEC, der for nylig måtte vinke farvel til den mangeårige kunde Jysk, har genvundet Steen & Strøm som kunde.
Læs mere
Fold sammen

Mediabureauet MEC, der for nylig måtte vinke farvel til den mangeårige kunde Jysk, har genvundet Steen & Strøm som kunde.

Det skriver Markedsføring.dk

Steen & Strøm ejer, udvikler og administrerer shoppingcentre i hele Norden. Herhjemme administreres 16 shoppingcentre, heriblandt Field’s i København, Bruuns Galleri i Århus og Kolding Storcenter. Pitchen omfattende udelukkende det danske budget.

Dermed er det lykkes MEC at lande såvel nye kunder, som at fastholde eksisterende, på grund af bureauets digitale kompetencer.

- Vi valgte at gå i bureauudbud efter et langt og godt samarbejde med MEC – ikke fordi vi var utilfredse, men med de forbrugermæssige samt digitale udfordringer vores centre står over for, ville vi sikre os, at vi står med den mest optimale bureaukonstellation, lyder det bl.a. fra Claus Tüchsen, marketingdirektør hos Steen & Strøm i en pressemeddelelse.

Hos MEC er Uffe Henriksen, CEO, naturligvis også godt tilfreds.

- Steen og Strøm er en yderst interessant kunde, hvis koncept er forankret i retail, et område der er under markant forandring. MEC har udviklet sig meget i det forgangne år, og det er godt at se, at vores indsats inden for digital, analyse samt data management har båret frugt, siger han bl.a. i meddelelsen.