Center hyrer nyt bureau

Frederiksberg Centret har indgået en aftale med reklamebureauet Highlight.

Frederiksberg Centret er det shoppingcenter i Danmark, der omsætter mest pr. kvadratmeter.De har nu hyret reklamebureauet Highlight til at markedsføre sig. Fold sammen
Læs mere
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Det er ikke længere Jensen Retail, der skal markedsføre Frederiksberg Centret. Her har man nemlig valgt at flytte budgettet til reklamebureauet Highlight.

"Vi vil gerne styrke vores eget medie, kataloget, og gøre det lidt mere lokalt og meget mere magasinpræget," siger centerchef Vibeke Qvist, og fortsætter:

"Vi mener, at Highlight er den helt rigtige samarbejdspartner til det. De kom med et stærkt oplæg, og de kan levere det antal sider og udgivelser, som vi ønsker."

Frederiksberg Centret er det shoppingcenter i Danmark, der omsætter mest pr. kvadratmeter. At der er tale om en bevidst og kræsen målgruppe, er man helt klar over i centrets ledelse:

"Vores center skal være rent, roligt og trygt. Og her skal bare være lidt mere lækkert end andre steder, og det samme gælder vores kommunikation. Flagskibet er vores katalog, og det skal styrkes med flere modereportager, hvor en stylist plukker de helt rigtige varer i de forskellige butikker. Det er det, kunderne vil læse, viser vores undersøgelser," siger Vibeke Qvist og fortsætter:

Udover at kataloget styrkes, så vil der fremadrettet være fokus på at bruge hele centret som medie, hvilket betyder, at outdoor medier skal placeres på endnu mere strategiske trafikknudepunkter for at tiltrække kunder. Endvidere lanceres et nyt website.

Hos Highlight er de naturligvis glade for samarbejdet med Frederiksberg Centret og har sammensat et team, der blandt andet omfatter den tidligere projektleder fra Jensen Retail, Hanne Juel Halvorsen, der bærer titlen Reklamedronningen.

"Vi kan tilbyde Frederiksberg Centret kreative løsninger af høj standard til særdeles konkurrencedygtige priser," siger administrerende direktør for Highlight, Henrik Søltoft, og uddyber, hvorfor han blandt andet tror, at den nye kunde valgte hans bureau:

"Vi er et mindre bureau med en slank omkostningsstruktur og fokus på det gode håndværk."

Highlight har de seneste år etableret en stærk base inden for detail, hvor kunderne tæller: El-salg, Uno-X, Ishøj By Center og nu også Frederiksberg Centret.