Burger King vender tilbage til de gamle, fede tider

Efter flere års menuændringer vil fastfoodkæden Burger King nu fokusere på billige burgere, pommes frites og nu også hotdogs. Beslutningen kommer efter mislykkede forsøg på at appellere til et bredere, mere sundhedsbevidst publikum ved at servere salater, snack wraps, smoothies og pommes frites med et lavt kalorieindhold. Desuden ser kæden potentiale for at åbne flere spisesteder i USA, hvor kæden i forvejen har cirka 7100 spisesteder.

Efter flere års menuændringer vil fastfoodkæden Burger King nu fokusere på billige burgere, pommes frites og nu også hotdogs. Beslutningen kommer efter mislykkede forsøg på at appellere til et bredere, mere sundhedsbevidst publikum ved at servere salater, snack wraps, smoothies og pommes frites med et lavt kalorieindhold. Desuden ser kæden potentiale for at åbne flere spisesteder i USA, hvor kæden i forvejen har cirka 7100 spisesteder. AFP PHOTO /PAUL J. RICHARDS / FILES Fold sammen
Læs mere
Foto: PAUL J. RICHARDS